Przetłumacz zdania po niemiecku:
a)Przepraszam, która jest godzina ?
b)Nie mam zegarka.
c)O której godzinie zaczyna się film ?
d)Film trwa od 20:00 do 21:30.
e)Mój zegarek się nie póżni tylko śpieszy.
f)Jak długo uczysz się niemieckiego ?

2

Odpowiedzi

2009-09-29T15:59:23+02:00
A) Entschuldigen Sie, wie spät es ist?
b) Ich gucke nicht.
c) Um wie viel Uhr fängt der FILM?
d) Der Film läuft von 20.00 bis 21.30 Uhr.
e) Meine Uhr spätestens nur in Eile.
f) Wie lange haben Sie Deutsch lernen?

Jeżeli są jakieś blędy to wybacz, uczę się niemieckiego tylko rok ;///
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T16:02:16+02:00
A. Entschuldigung. Wie spät is es?
b. Ich habe keine Uhr.
c. Um wie viel Uhr fängt der film ?
d. Der Film dauert von 20: 00 zu 21: 30
e. Meine Uhr geht nicht nach nur eilt er.
f. Wie lernst du ein Deutsche lange?

dobrze na 100 %:)