Jaką organizację działającą na rzecz człowieka założyłbyś, gdybyś mógł? Napisz w kilku zdaniach czym by się zajmowała twoja organizacja i w jaki sposób by działała. Wymyśl jej nazwę.


Proszę o pomoc jak najszybciej!!!
Z góry dziękuję!!!
;*

2

Odpowiedzi

2010-01-18T19:06:39+01:00
POMC - Polska Organizacja Młodego Człowieka

Ta organizacja zajmowałaby się ochroną młodego człowieka, który jest bezbronny. Działałaby w sposób charytatywny i dochodziłaby do patologii rodzinnej. Organizacja działałaby w całej Polsce.
79 4 79
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:12:35+01:00
Szacunek dla każdego!
Organizacja szacunek dla każdego zajmowała by się pomocą dla ludzi biednych, bezdomnych czy chorych. Organizacja ta zbierałaby pieniądze na ubrania, jedzenie i dach nad głową dla ludzi biednych. Pieniądze, które ta organizacja zbierze przeznaczone będą również na pomoc osobom chorym. Tym osobom płaciłaby za kosztowne operacje czy zabiegi. Bezdomnym szukalibyśmy schronienia. Oczywiście mam nadzieję, że ludzie dobrej woli pomogą nad fizycznie jak i materialnie. Z góry dziękuję w imieniu swoim jak i osób którym fundacja miałaby pomóc.
136 3 136