Marysia mieszka w wieżowcu w mieszkaniu nr 17. Parter sklepu zajmują sklepy. Na każdym piętrze, począwszy od pierwszego, znajdują się 3 mieszkania. Na którym piętrze mieszka Marysia?


Prosze o szybkie rozwiązanie potrzębne mi na dziś!

3

Odpowiedzi

2010-01-18T19:06:14+01:00
2010-01-18T19:06:25+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:08:17+01:00
Parter- sklepy
1 piętro - 3 mieszkania
2 piętro - 6
3 p- 9
4p -12
5p- 15
6p- 18

odp: Marysia mieszka na 5 piętrze
3 2 3