Odpowiedzi

2010-01-18T19:15:13+01:00
Historyczne : Jagieło, królowa Jadwiga, książe Witold, księżna Anna Danuta, Książe Mazowiecki Janusz, Zyndram z Maszkowic, Konrad von Jungingen, Ulryk von Jungingen, Jan Tęczyński, Zawisza Czarny, Powała z Tczewa.

Fikcyjne : Zbyszko, Maćko z Bogdańca, Jurand ze Spychowa, Danusia, Jagienka, Zych ze Zgorzelic.
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T19:16:05+01:00
Fikcyjni:

Zbyszko z Bogdańca
Maćko z Bogdańca
Jurand ze Spychowa
Danusia
Jagienka

Historyczni:
król Władysław Jagiełło,
królowa Jadwiga,
księżna Anna Danuta,
książę Janusz Mazowiecki,
Kuno Lichtenstein,
Konrad von Jungingen,
Urlyk von Jungingen,
rycerze: Powała z Taczewa, Zyndram z Maszkowic, Zawisza Czarny.
11 3 11