Odpowiedzi

2010-01-18T19:13:08+01:00
Ojczyzna jest dla mnie czymś Wielkim, ważnym.Dawniej ludzie gineli z miłości do Ojczyzny .Ja nie jestem patriotą ale kocham i szanuję swoją Ojczyznę.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:15:44+01:00
Ojczyzna to kraj dzieciństwa,
- miejsce gdzie się urodziłam, wychowałam,
-ojczyzna to naród.
-Jest to miejsce zamieszkania moich przodków.



mam nadzieję, że pomogłam;)