Odpowiedzi

2010-01-18T19:13:07+01:00
Niech ktoś mi pomorze to uzupełnić:
Graniastosłup,którego podstawa jest wielokątem o "n" bokach,ma....n....wirzchołków,....n....ścian,....n....krawędzi. Z góry dzięki:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T23:37:19+01:00
Niech ktoś mi pomorze to uzupełnić:
Graniastosłup,którego podstawa jest wielokątem o "n" bokach,ma...2n.....wirzchołków,...n+2.....ścian,...3n.....krawędzi


Mam nadzieję ze pomogłam,
Pozdrawiam ;)