Napisz ostrzeżenie dla uczniów twojej szkoły , dotyczące kąpieli w rzece , jeziorze lub morzu . ( ok 5 zdań ) Użyj bezokoliczników lub trybu rozkazującego .

Pomożecie mi to zrobić ?
Bo się zastanawiam czy mam to pisać w punktach np .
1 . nie skakać na główkę .
2 . coś , taam xd
Czy może w jednym ciągu .
aa i podsuńcie mi jakieś pomysły apropo polecenia ; )

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:14:39+01:00
1. Nie skakać na główkę!
2. Nie jeść, ani i nie pić przed wejściem do wody!
3. Po jedzeniu nie wolno wchodzić do wody przez 40 minut!
4. Nie chodzić po kamieniach?
5. Być odpowiedzialnym za to co tam się robi!
2010-01-18T19:16:51+01:00
Chyba w punktach byłoby najlepiej.
Możesz napisać,że nie wolno przekraczać wyznaczonej lini albo coś takiego ;d