Odpowiedzi

2010-01-18T19:16:50+01:00
Zagadka sfinksa okazala sie latwa dla Edypa.
Kon trojanski byl swietnym pomyslem Odysa.
Jakbko niezgody poroznilo trzy boginie
Ikarowe loty sa symbolem poscigu za marzeniami.
Wejsc do hadesu nie pozwalal Cerber.
Hesperyjskie ogrody zadziwialy swoja wielkoscia i pieknem ludzi.
Powrot do Itaki zajal bohaterowi [odyseuszowi] cale 10 lat.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:22:45+01:00
Na lekcji polskiego nauczycielka zadała uczniom trune zadanie które okazało sie dla nich prawdziwą zagadką sfinksa.
Ania ufundowała konia trojańskiego dla swojego brata aby się zemścić.
między Aga a Kaliną pojawiło się jabłko niezgody.
dla Tomka I Bartka rozwiązanie sporu przyniosło ikarowe loty.
idąc na Egzamin go pani Elizy, Kasia wchodziła jak do Hadesu.
Milena I Bartek wracając za szkoły czuły sie jakby wracali do wymarzonej itaki.
Jola i Dorota znalazły ukoJENIE W hESPERYJSKICH ogrodach.
1 2 1