Mam takie zadanie:
Podane cechy dodaj do organizmow grzybow i porostow:
rozmnazanie przez zarodniki
cialo zbudowane tylko ze strzepek
cialo zbudowane z komorek grzyba i glonu
cudzozywnosc
przeprowadzenie fotosyntezy
wskazniki czystosci powietrz

Plis pomoz.1!:**

2

Odpowiedzi

2010-01-18T19:20:25+01:00
Grzyb
grzyb i porost
grzyb
porost(glony dokładniej)
porost
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:22:52+01:00
Grzyby:
- cudzożywność
- ciało zbudowane tylko ze strzepek
- rozmnazanie przez zarodniki
Porosty:
- cialo zbudowane z komorek grzyba i glonu
- przeprowadzanie fotosyntezy
- wskazniki czystosci powietrza