Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:17:17+01:00
Klasówka - końcówka ówka
ósemka - wyjątek
siódmy - siedem ó wymienia sie na e
pienieżny - pięniądze Ż wymienia sie na dz
2 3 2
2010-01-18T19:32:50+01:00
Klasówka- w końcówce ówka( a także ów , ówna) piszemy ó
ósemka- jest to wyjątek
siódmy -wymienia się na siedem ( ó może wymieniać się na o,e lub a)
pieniężny - wymienia się na pieniądz ( ż może wymieniać siuę na min.dz , g)
3 1 3