Hej potrzebuje infotmacje ale tylko wpisac imie lub cos tam a nie jakies info
załozyciel:judaizmu,buddyzmy,chrzesciajnstwa,islamu tylko wpisac i juz nic innego
świeta ksiega:judaizmu,buddyzmu,chrzescijanstwa,islamu
bog:judaizmu,buddyzmu,chrzescijanstwa,islamu,
miejsce modlitwy:judaizm,buddyzm,chrzescijanswo,islam
zasady wiary:judaizmu,buddyzmu,chrzesciajnstwa,islamu
licze na naj:)

2

Odpowiedzi

2010-01-18T19:31:17+01:00
Załozyciel:
-judaizmu-Allach
-buddyzm-Budda
-chrzesciajnstwa- Jahwe,
-islamu- nie wiem
świeta ksiega:
-judaizm-tora,
-buddyzmu-,
chrzescijanstwa - biblia
,islamu-kora
bog:judaizmu,buddyzmu,chrzescijanstwa,islamu,
miejsce modlitwy:
judaizm-synagoga
,buddyzm-
,chrzescijanswo-kościół,
islam-meczet
RESZTY NIE WIEM
MAM NADZIEJE ZE POMOGŁAM!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:22:55+01:00
Załozyciel:judaizmu,buddyzmy,chrzesciajnstwa,islamu
Mojżesz, Budda, Jezus Crystus, Mahomet
świeta ksiega:judaizmu,buddyzmu,chrzescijanstwa,islamu
Tora,Dhammapada, Biblia, Koran
bog:judaizmu,buddyzmu,chrzescijanstwa,islamu,
Jahwe,Budda,Jezus Chrystus,Allah
miejsce modlitwy:judaizm,buddyzm,chrzescijanswo,islam
Synagoga, nie wiem, Kościół, Meczet