Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T16:05:32+02:00
1. Co zamierzał bo zburzeniu Troi ?
2. kim byl ?
3. Co sie wydarzylo w czasie pobytu w jaskini?
4. Dlaczego Eol wyzucil Go z wyspy ( go Odysa) ?
5. Co sie wydarzyło gdy odpływal od wyspy ?

prosze bardzo ;)
11 4 11
2009-09-29T16:09:27+02:00
1)Skad byl pewien, ze powroci z wojny ?? obiecujac szybki powrot zonie i synowi
2) Czy nie bal sie gniewu Polifema??
3)Czy tesknil za zona??
6 3 6