Odpowiedzi

2010-01-18T19:25:55+01:00
- Witam.
- Witam, co podać?
- Chciałem zamówić dwudaniowy obiad oraz deser
- Co konkretnie
- Na pierwsze danie chciałbym rosół na tłustym wywarze, na drugie Łososia w waszym specjalnym sosie, kluski oraz czerwoną kapustę.
- Co na deser?
- Na deser po proszę lody czekoladowo - truskawkowe.
- Dobrze zaraz podamy. Płaci pan 78 złotych, ale do dopiero po obiedzie.
- Dobrze, dziękuję
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:27:01+01:00
K Guten Tag ! Sie wünschen ?
A Ich nehme eine Suppe mit Nudeln und dann Pommes frites und Salat
K Und was bestellen Sie ?
B Eine Tomatensuppe mit Reis
K Und was möchten Sie trinken ?
A Ich nehme ein Glas Mineralwasser
B Ein Glas Apfelsaft
K Bitte schön
A Herr Ober, wir möchten bezahlen !
K Getrennt oder zusammen ?
B Zusammen bitte !
1 5 1