Odpowiedzi

2010-01-18T19:45:03+01:00
Gdy jest zima tojest bardzo bombowo .Gdy wieczorem siedze przy kominku i mama czyta książkę czuje się senna . Po kilku minitach usypiam i tata zanosi mnie do pokoju.I śpie bardzo długo aż do rana .Kiedy mama budzi mnie do szkoły czuje jak by był to koniec świata gdy wstaje z łóżka .Wtedy nie chce wstać mi się i co 5 min. Mama chodzi i mnie budzi.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:48:47+01:00
Wieczór spełdzałem z rodzino czyli mamo,tato ,siostro z dziadkami.tata miał imieniny i zjechała się cała rodzina była wtedy zima i było zimno na dworzu i mama nie mogła zrobić imprezy na tarasie z którego był piękny widok.musiała wieć zrobić w pokoju goscinym .mama się napracowałóa upiekła siasto ruzne dania.kiedy przyjechała rodzina było ucztowanie i picie wina



dalej niewiem wymyśl coś pozdero a zaocznik to dodaj jecia obrazek i już
urodziny ojca z
2010-01-18T20:02:32+01:00
Bardzo lubię zimę,patrzeć na kominek w którym skaczą płomyki ognia.Często układam na kominku świeczki, bo wtedy jest nastroiowo,Zaszam światło, wchodze pod koc i oglądam film.Później ide spać bo już czas na mnie,Najbardziej lubie soboty bo można spać do której się chce.
3 2 3