Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:27:46+01:00
1. Życie staje się wtedy ciekawsze.
2. Zdobywamy nowe doświadczenia.
3. Przygody dają nam poczucie, że robimy coś wyjątkowego, że MY jesteśmy wyjątkowi
2010-01-18T19:28:30+01:00
Po pierwsze - będziemy mieli co wspominać w starości
po drugie - poznajemy wiele ciekawych miejsc i osób
po trzecie - dużo możemy się dowiedzieć potrzebnych informacji
;')