Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:31:09+01:00
1)Zwierzeta udomowione (bydło, trzoda chlewna, owce) służą jako źródła mięsa, mleka skór. Inne np pies i kot są towarzyszami człowieka. Do pracy wykorzystuje się konie, wielbłądy, osły, woły.
2)Ssaki łowne są źródłem skór i mięsa
3)Hodowla ssaków futerkowych dla futer naturalnych.
4)wykorzystywane do testów laboratoryjnych.
5)Szczury, myszy, chomiki są szkodnikami upraw.
6)Ssaki owadożerne tępią owady-szkodniki.
39 3 39
2010-01-18T19:31:11+01:00
Znaczenie ssaków:
- Dostarczają nam pożywienia (np. mięsa)
- są atrakcją turystyczną wielu krajów.
- niektóre ssaki żywią się szkodnikami.
- zarabianie pieniędzy na zwierzętach (tylko pożyteczne dla ludzi, zwierzęta są w tym przypadku jak niewolnicy)
50 4 50