Odpowiedzi

2010-01-18T19:31:41+01:00
Polska na globusie jest pokazana w większej skali. Jest ona mniej dokładna, nie odwzorowuje wszystkich rzeżb terenu. Granice Polski na globusie nie są zbyt dokładne, pokazana jest tylko stolica i najważniejsze rzeki.
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T19:33:12+01:00
Mapa Polski na ścianie jest większa. Są napisane na niej rózne, np. wyżyny, niziny, są również zaznaczone pasma gór, zaś na globusie Polska ma tylko zaznaczony kontur. Mapa Polski wisząca na ścianie jest bardziej dokładniejsza, co pozwala nam na lepsze poznanie tego kraju.

liczę na naj(; pozdrawiam;**!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:35:43+01:00
Na globusie, Polska jest '' spłaszczona'' i w małej skali ( jest pokazana gdzie i w jakim miejscu położona jest na świecie ) , zaś na mapie fizycznej Polska jest dokładnie pokazana, w dużej skali i można zobaczyć na niej miejsca wyżynne oraz nizinne, ponadto jest bardziej '' umiejscowiona. ; )
pozdrawiam i życzę dobrych ocen.