Odpowiedzi

2010-01-18T19:31:34+01:00
Była wojną techniczną dlatego , że po raz pierwszy użyto samolotów , czołgów i całej floty pancernej ..
2010-01-18T19:32:38+01:00
Ponieważ używano w niej czołgów, dział i innych broni.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:33:18+01:00
I woja światowa była pierwszą w dziejach ludzkości wojną techniczną, ponieważ była na masową skalę, użyto samolotów, czołgów, gazów bojowych