Mam 2 zadania ;D

zad.1

Oblicz długości podanych poniżej punków od poczatku układu wspołrzędnych

C = (-8,6)
D= (-3,-3)
E = (12, -5)

(z twierdzenia Pitagorasa)

Zad.2

Czy trójkąt o wierzchołkach
A= (-3,-2) , B=(4 , 1) , C= (-1,3)
Jest równoramienny ? OBLICZYĆ

< z twoerdzenia Pitagorasa .>

. dam naj!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:41:56+01:00
A²+b²=c²
64+36=100
c=10

9+9=18
c=3√2

144+25=169
c=13
2.
4+25=c1
c1=√29
49+4=c2
c2=√53
9+25=c3
c3=6 (każde C to jedno ramię) odp. trójkąt nie jest równoramienny
2010-01-18T19:54:06+01:00
Zad.1

y - odległości

C = (-8,6)
y^=8^+6^
y^=64+36
y^=100
y=10

D= (-3,-3)
y^=3^+3^
y^=18
y≈4

E = (12, -5)
y^=12^+5^
y^=144+25
y^=169
y=13


Zad.2

a1=√29
a2=√53
a3=6
odp.: trójkąt nie jest równoramienny .
2010-01-18T20:43:59+01:00
TWIERDZENIE PITAGORASA: a²+b²=c²
64+36=100
a=10

9+9=18
b=3√2

144+25=169
c=13
Czy trójkąt o wierzchołkach ... Jest równoramienny ?
a²=4+25
a=√29

b²=4+49
b=√53

c=9+25
c²=√34
odp. trójkąt nie jest równoramienny