Chodzi o bloga.
Kto potrafi mi dokładnie, krok po kroku wytłumaczyć jak zmienić na onecie nagłówek i obrazek w nim.
Są tam już gotowe szablony ale zaden mi sie nie podoba. ;D
Możecie mi wytłumaczyć jak zmienić ten szablon całej strony na inny , ktory znalazlam na innej stornie?
Dokłądniej chodzi mi o to , gdzie trzeba wkleic ten link do tego szablonu, bo ja tam nigdzie miejsca nie widze. ;P

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T19:39:44+01:00
Wchodzisz na swojego bloga, logujesz sie, przy naglowku dajesz na "ustawienia", klikasz na naglowek, klikasz na ten obrazek na dole (ze słońcem i gorami xD;p), wybierasz jakis obrazek ze swojego kompa, albo zaznaczasz na dole "link do obrazka w sieci" no i masz .
2010-01-18T19:40:06+01:00
Robisz nagłowek następnie logujesz sie na onecie wchodzisz w ustawienia nagłowka klikasz więcej>> i tam jest taki obrazek kilkasz na niego i wybierasz swój nagłowek wszystujesz i już :)
1 5 1