Odpowiedzi

2010-01-18T19:38:37+01:00
Za moim oknem widać białość.Jest bardzo dużo śniegu .Ale ilość śniegu nie przeszkadza w podziwianiu pięknoty.Jest bardzo pięknie .
1 5 1
2010-01-18T19:40:08+01:00
Za oknem mojego domu rozchodza się pola i duże lasy które teraz zimową porą pokryte są grubą warstwą białego , zimnego puchu. Wokól mojego domu jest tak że dużo domów rodzinnych a nie daleko mnie mieszka bardzo znany piosenkarz
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:41:27+01:00
Spoglądając za okno widzę ogromne drzewo, które w upale daje doskonałe schronienie przed słońcem.Przed moim oknem rozciąga się pas zielonej, świeżej trawy, po której mogę biegać boso i nie boję się, że się zranię. Na drugim planie przedstawia się szereg domków z kolorowymi firankami. W oddali widzę plac zabawa, na który w lecie wesoło biega gromadka dzieci, a w zimie rzucają się one śnieżkami. Spoglądając lekko w prawo widzę mini parking, na którym parkuje nie tylko mój tata, ale również moi sąsiedzi. Jestem zadowolona z tego widoku!


Pozdrowienia! Myślę, że się podoba;)
1 5 1