Odpowiedzi

2010-01-18T19:41:48+01:00
Oczywiście, że tak. Ania to taka miła i rozmarzona osoba. Zupełnie jak ja. Myślę, ze byłaby znakomitą towarzyszką zabaw, można by się jej wyżalić, bo ona zawsze dochowuje tajemnicy, można z nią porozmawiać. Naprawdę chętnie bym się z nią zaprzyjaźniła.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:52:10+01:00
Myslę ,żę z pewnośćią za przyjaźniłabym się z Anią ,ponieważ jest to dziewczynka z ogromnym poczuciem humoru a jakże z orromną wyobraźnia.
Czas spedzony z Anią na pewno nie byłby stracony mogłabym sie od niej wiele nauczyć .Bardzo mi sie podobał jej upór i stanowczośc w stosunku do Gilberta .Nie zawsze potrafila opanować swoje emocje i czasami doprowadało to do poniesiania kary .
Zawsze marzyłam o takiej przyjaciółce przed którą nigdy nie musiałabym ukrywać niczego .
1 5 1