Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:44:06+01:00
Przede wszystkim seriale brazylyjskie iip.
Po drugie seriale,
programy po 22 ,
Programy z kółeczkiem
  • Skel
  • Początkujący
2010-01-18T19:46:53+01:00
Przedewszystkim:
1.Programy od dwunastu lat!
2.Programy od osiemnastu lat!
3.Programy z kółeczkiem!
4.Programy po 19!(Dzieci powinny iść spać po 19 po dabranocce)
5.Programy erotyczne!
2010-01-18T20:01:11+01:00
Nie bądzmy znowu tacy wybredni przecież kazdy z nas był dzieckiem
dcieci nie powinny oglądać
programów erotycznych
z wulgaryzmami
horrorów gdyz żle wpływaja na ich psychike
ale równiez nie powinny oglądać zbyt dużo oglądać programów naukowych( z umiarem)
Nie powinni oglądać programów typowo polskich takich z silnymi wulgaryzmami