Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:46:20+01:00
Npaisz coś typu:

Moim wymarzonym zawodem jest pomaganie innym - czyli bycie lekarzem. Każdego dnia przychodziłabym do pracy i pomagała wilu ludziom. Moze czasem ratowała im życie ! Na pewno miałabym wileką satysfakcję, i wystarczająco dużo pieniędzy - przecież jest to dobrze opłacany zawód.Byłabym wielce szanowaną osobą, do której bardzo dużo ludzi przychodzi po pomoc - nie tylko w kwestii zdrowotnej,ale i zawodowej.
Włosy zawsze związane w kok Ubrana byłabym ładnie,a na siebie nałożony biały fartuch,z szyji zwisałyby mi słuchawki, a w kieszeni wystawałyby mi skrzykawki. Nigdy nie wiadomo kiedy trzeba bd komuś pobrac krew.

;)

Pozdrawiam
9 1 9
2010-01-18T19:48:07+01:00
Zawsze chciałem zostać policjantem, poniewarz często obserwowałem prace strózy prawa i sam chciałbym być taki w przyszłości. POmagał bym społeczeństwu a przyokazji zarabiał bym na życie. Policjańci pilnuja aby ludzia nie dzaiła sie krzywda i byli zawsze bezpieczni. Jest to idealny zawód dla mnie.
3 2 3