Odpowiedzi

2010-01-18T19:48:42+01:00
Największymi polskimi poetami barokowymi byli: Wacław Potocki, Jan Andrzej Morsztyn. Wyrózniamy również malarzy takich jak Andrzej Stech -który namalował obraz Martwa natura z wiewiórką, oraz Nicolas Lancret -obraz Huśtawka .
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:49:06+01:00
Barok
Malarstwo
Rubens-zdjecie z krzyża
Rembrant- jedzący kartofle, autoportret
Caravaggio- chłopiec z koszem owoców


Muzyka
Johann Sebastian Bach- Ave Maria
Jerzy Fryderyk Handel- Oratorium Mesjasz
Antonio Vivaldi (Cztery pory roku)

Rzeźba
Alessandro Algardi- Ścięcie św. Pawła,Święty Filip Neri z aniołem
Pomnik Ludwika XIV w Paryżu-Antoine Coysevox
3 4 3