Popraw błędy w podanych zdaniach. Jakiej części mowy użuyo błędnie??
a)W naszej klasie lubię wszystkich za wyjątkiem Honoraty.
b)Mam zufanie dla ludzi.
c)Praca w zespole nie ogranicza się we wspólnym podejmowaniem decyzji.
d)Spotkanie dobiegło końca.
e(Idziesz na stołówkę??
f)Gdy byłam mała, dużo czasu spędzałam na świetlicy.
g)zapomniałem pasty do butów.
h)Zadzwoń na nowy numer.
i) Przez ciebie rozwiązałem ten problem.
j)Idziemy do sklepu za butami?
k)Joasia za pomocą Lidki wykonała piękny plakat.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:49:02+01:00

a)W naszej klasie lubię wszystkich z wyjątkiem Honoraty.
b)Mam zaufanie do ludzi.
c)Praca w zespole nie ogranicza się ze wspólnym podejmowaniem decyzji.
d)Spotkanie dobiega końca.
e)Idziesz na stołówkę?
f) Gdy byłam mała dużo czasu spędzałam na świetlicy.
g) Zapomniałem pasty do butów.
h) Zadzwoń na nowy numer.
i) Dzięki Tobie rozwiązałem ten problem.
j) Idziemy do sklepu z butami?
k) Joasia z pomocą Lidki wykonała piękny plakat.
12 2 12
2010-01-18T19:50:08+01:00
A)W naszej klasie lubię wszystkich z wyjątkiem Honoraty.
b)Mam zufanie do ludzi.
c)Praca w zespole nie ogranicza się ze wspólnym podejmowaniem decyzji.
d)Spotkanie dobiega końca.
e(Idziesz do stołówki??
f)Gdy byłam mała, dużo czasu spędzałam w świetlicy.
g)zapomniałem pasty do butów.
h)Zadzwoń pod nowy numer.
i) Przez ciebie rozwiązałem ten problem.
j)Idziemy do sklepu z butami?
k)Joasia z pomocą Lidki wykonała piękny plakat.

Błędnie użyte są tutaj zaimki.
11 4 11