A) W równoległoboku o polu 91 cm kwadratowych jeden z boków ma długość 7 cm. Jaką długość ma wysokość opuszczona na ten bok?
b)Długości boków równoległoboku są równe 16 cm i 20 cm . Wysokość opuszczona na krótszy bok ma długość 5 cm. Jaką długość ma wysokość opuszczona na dłuższy bok ?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:52:30+01:00
A) P= a × h
91 cm ² = 7 × h
91 cm ²=7h / 7
h = 13 cm

b) P = a × h
P = 16 × 5
P = 80 [ cm ² ]
____________
P = a × h
80 cm ² = 20× h
h= 80 / 20
h= 4 [ cm ]
1 5 1
  • olui
  • Początkujący
2010-01-18T19:57:27+01:00
A) P=a*h
91cm kwadratowych=7*h
h= 91cm kwadratowych/7
h=13
p=7*13=91



b) nie wiem.
ale mam nadzieje że pomogłam przy tym a.
2 2 2