Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:55:08+01:00
11 listopad
Już jutro zetną mi głowę. Nic mnie już nie uratuje. Żal mi tylko Danusi. Obiecałem jej nieskończoną miłość i przyrzekłem przynieść 3 czuby pawich piór. Cóż teraz mam poradzić. Może Maćko przyniesie dobrą nowinę, albo królowa coś poradzi. Teraz zależy wszystko od nich. W ich rękach jest moje życie. Choc sam doprowadziłem do tego aby je utracić. Niech będzie wola Boża!!!


<to częśc pamiętnika Zbyszka, jak siedział czekając w wiezieniu na wyrok ściecia głowy>
1 5 1
2010-01-18T19:58:08+01:00
DAta..................
Miejsce.......................

To chyba dziś dojdzie do ostatecznego starcia. nie wiem co mam jeszce zrobic, nie wiem czy moi żołnierze sa dość wyposazeno. A jeśli przegramy? Nie to nie ożliwe przeciesz w Polsce siła!
Musze pokonać Urlicha! i Jeszcze te dwa nagie miecze co to ma znaczyc.....!
Ooohh już śpiewaą ,,Bogurodzice"" czas ruszać do walki!!!
Na Krzeżaków.....
Do dzieła rodacy, do dzieła
1 5 1