Odpowiedzi

2010-01-18T19:52:15+01:00
Nie nałóg jest twoim zbawieniem lecz BÓG


Kochaj Boga on nawet wybaczy ci to co najgorsze


Porzuć nałóg dla Boga


Porzuć nałog, zrób to dla Boga


Kochaj Boga, a problemy miną
1 5 1
  • akar
  • Początkujący
2010-01-18T19:52:35+01:00
Życie wieczne....narkotyki i alkohol Ci w ty nie pomogą
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:52:43+01:00
"Zataczając się nie trafisz do nieba" stare ale jakie wymowne:D