Odpowiedzi

2010-01-18T19:54:31+01:00
A)32,40,48,56,64,72 +8
B)117,104,91,78,65,52,39,26 -13
C)92,115,138,161,184,207,230,253,276 +23
2010-01-18T19:55:22+01:00
A) 32, 40, 48, 56, 64, 72. ( co 8)
b) 117, 104, 91, 78, 65, 52, 39, 26. (co 13)
c) 92, 115, 138, 161, 184, 207, 230, 253, 276. (co 23)

proszę ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T21:14:12+01:00
A) 32, 40, 48, 56, 64, 72
b) 117, 104, 91, 78,, 65, 52, 39, 26
c) 92, 115, 138, 161, 184, 207, 230, 253, 276
w (a) przeskakujesz do przodu co 8 liczb
w (b) spadasz o 13 liczb
w (c) znowu w górę, o 23 liczby