Odpowiedzi

2010-01-18T19:54:52+01:00
Wieniec adwentowy.niedziele adwentowe, roraty,początek roku liturgicznego,wigilia , boże narodzenie, pieśni adwentowe, oczekiwanie na powtórne przyjście jezusa, zwiastowanie nmp
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T19:55:16+01:00
KOLEDE
PASTORAŁKA
SZOPKA
BOŻE NARODZENIE
ŚWIĘTA
CZAS PRZYJŚCIA ZBAWICIELA
OPŁATEK
PRZYGOTOWANIE
WIGILIA
RODZINA
TRZEJ KRÓLOWIE
DARY
MIKOŁAJ
GWIAZDA
PREZENTY
CHOINKA
KARNAWAŁ

3 2 3