Odpowiedzi

2010-01-18T19:55:37+01:00
Witam wszystkich! Chciałem zachęcić do odsłuchania mojej audycji radiowej, która będzie nadawana jutro o godzinie 19.40.
Będzie ona poświęcona skateboardingowi (gdzie powinny być wybudowane nowe skateparki, nowe prawa dla skejtów itp.) w Polsce. Serdecznie Pozdrawiam i Zapraszam!
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:56:37+01:00
Cześć, tu mówi do was zakus17. Zaraz usłyszycie moją ulubioną audycje, którą przedstawi wam mój bliski przyjaciel arey (nie mam pomysłu na nazwe). To moja ulubiona audycja ponieważ, nie wliczając że arey to mój przyjaciel, to naprawdę można się z niej dowiedziec wielu ciekawych rzeczy, między innymi tego co sie dzieje na naszych polskich drogach, tego co jest najmodniejsze i poza tym wszystkiego, naprawdę wszystkiego. Mój czas antenowy się kończy więc mogę powiedzieć tyllko jedno: zapraszam, teraz będzie mówił do was Areyyy.!
15 2 15