Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:55:23+01:00
Nie wiem ale może :
* wzrost aktywności sejsmicznej
* zmiany poziomu i chemizmu wód podziemnych
* nasilenie emisji gazów i ciepła
* drobne zmiany rzeźby powierzchni ziemi
* zmiany natężenia i częstotliwości infradźwięków wydostających się z krateru
licze na naj :)
  • Emi4
  • Rozwiązujący
2010-01-19T00:36:12+01:00
Najpierw dochodzi do trzęsień ziemi przez ruch płyt litosfery(ruchy sejsmiczne)
Pod warstwą litosfery znajduje się warstwa magmy. Po jej wzburzeniu powstaje podciśnienie i dochodzi do wybuchu (to jest tak jakbyś potrząsnął butelkąnie dokońca zakręconą z napojem gazowanym).