Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:59:06+01:00
1. Wszystkie programy powinny być kolorowe, ciekawe i interesujące dla dzieci.
2. Program powinien mieć morał.
3. Nie powinno być w nich przemocy.
4. Powinny przyciągac dzieci, zachęcać do oglądania.
5. Powinny być puszczane w godzinach, w których jest duża oglądalność.
6. Nie zawierały trudnych, niezrozumiałych dla dzieci słów.
7. Nie powinno być tam dużo dialogów, ponieważ dzieci bardziej interesują gesty postaci.
4 3 4
2010-01-18T20:01:40+01:00
Programy telewizyjne dla dzieci powinny:
-uczyć jak postępować w życiu
-uczyć pisania, czytania
- chociaż w małym stopniu uczyć języków obcych
-uczyć dobrego wychowania
- pokazywać jak wyjść trudnych sytuacji
W takich programach powinny również znaleźć się lekcje gotowania!
3 2 3