Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:01:37+01:00
Plusy:
- Odzyskanie Pomorza
- utrzymanie związku z Litwą
- rozszerzenie wpływów na Czechy i Węgry ( nie jestem pewna czy to na pewno)
Minusy:
- uległa polityka wobec Habsburgów i Hohenzollerów
- brak reakcji na działania Moskwy
- brak zdecydowanej polityki wewnętrznej
- wypuszczanie władzy ze swoich rąk

Owszem są minusy i może one przeważają nad plusami. Ale jednak nie powinny one przyćmić wielu sukcesów tej dynastii.
2 5 2
2010-01-18T20:02:11+01:00
Plusy :
- połączenie Polski i Litwy w jedno królestwo
- wygrane bitwy z Krzyzakami


Minusy :
- mniejsze zaufanie wśród papieża i cesarza (Jagiełło był katolikiem krócej niż jego przeciwnicy m.in. Krzyżacy)
- więcej terenów, które trzeba było bronić

Nie wiem co jeszcze można, ale mam nadzieje, ze się przyda.
P.S. Fajna fotka ;P