Odpowiedzi

2010-01-18T19:55:34+01:00
1. x-3=4
x=4+3
x=7
2. -2x+5=0
-2x=-5 /-2
x=2,5
3.
2010-01-18T19:56:39+01:00
1) (x-3) = 4
3+4=x
x=7

2) (-2x+5)=0
x= -2,5

3) (x+4)=3
x=3-4
x= -1

4) (-2x+3)= 1
x= (3-1) : 2
x = 1

Proszę o najlepsze ;**
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:59:30+01:00
1) Ix-3I=4
x-3=4 lub x-3=-4
x=7 x=-1
x∈{7; -1}
2) I-2x+5I=5
-2x+5=5 lub -2x+5=-5
-2x=0 -2x=-10
x=0 x=5
x∈{0; 5}
3)Ix+4I<3
x+4<3 lub x+4<-3
x<-1 x<-7
x∈(-∞; -1)

4)I-2x+3I≥1

-2x+3≥1 lub -2x+3≥-1
-2x≥-2 -2x≥-4
x≤1 x≤2
x∈(-∞; 2>