Bym dała wiecej pun. ale nie mam ale najlepsza wynagrodzę ;))


zad.7 s. 69 słowa na czasie kl.1 gim.
wypisz w poszczególne wypowiedzi odpowiednie wykrzykniki sposród podanych .

trzask-prask , sio , a fe , o rety , ach , halo , och , ojej , uff , hej , brr , ech

*................., zapomniałem okularów !
* .................., co to był za przepiękny ślub!
* ..................., nareszcie skończyłam ten list !
*...................., chyba nieco się zagadałyśmy !
*...................., nieładnie tak mówić !
*....................., jest tam kto ?
*....................., idźcie sobie z tego trawnika !
*........................, ale zimno!
* ......................., nie chce mi się o tym mówić !
*........................., ale ten czas szybko leci .
*........................, i po pralce - tylko zagruchotało .
*........................, czy pan mnie słyszy ?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:58:57+01:00
*ups zapomniałem okularów !
* och co to był za przepiękny ślub!
* uff nareszcie skończyłam ten list !
* chyba nieco się zagadałyśmy !
* a fe nieładnie tak mówić !
*hej jest tam kto ?
*sio idźcie sobie z tego trawnika !
*brr ale zimno!
* ojej, nie chce mi się o tym mówić !
*o rety ale ten czas szybko leci .
*trzask prask i po pralce - tylko zagruchotało .
*halo czy pan mnie słyszy ?
1 5 1
2010-01-18T19:58:58+01:00
1. o rety!
2. ach!
3. uff!
4. ojej!
5. a fe!
6. hej!
7. sio!
8. brr!
9. ech!
10. och!
11. trzask-prask!
12. halo!
1 5 1
2010-01-18T20:03:07+01:00
*O rety zapomniałam okularów!
*Ach co to był za przepiękny ślub!
*Uff nareszcie skończyłam ten list!
*Och chyba nieco się zagadaliśmy!
*A fe nieładnie tak mówić!
*Hej jest tam kto?
*Sio idźcie z tego trawnika !
*Br ale zimno!
*Ojej nie chce mi się o tym mówić.
*Ech ale ten czas szybko leci!
*Trzask-prask i po pralce-tylko zagruchotało!
*Halo, czy pan mnie słyszy?

Proszę ;).
1 5 1