Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:56:12+01:00
Do Narnii przybywa dwie " Córki Ewy i dwóch " Synów Adama".
Alsan - wiele ludów afrykańskich uważa, że Bóg chcąc pokazać się ludziom przyjmuje postać lwa.
Alsan ginie za Syna Adama - Edmunda, który wybrał złą drogę. Skusiła go Jadis słodyczami.Edmund wydał swoje rodzeństwo.
To podobne jest do śmierci Jezusa i zdrady Judasza
1 5 1
2010-01-18T22:15:41+01:00
1) oddawanie rytualnych czynności przy kamiennym stole
2)proroctwa o królach i królowych
1 4 1