Odpowiedzi

2010-01-18T19:57:57+01:00
Tylko teraz!! za oddanie krwi firma Krwionol
daje 7 czekolad ! Dzięki czekoladom masz więcej maknesu i możesz swobodnie oddawać jeszcze raz ! Wpis do książeczki zdrowia już po oddaniu krwi ! Zapraszamy, Warszawa ul.Śmietankowa 18 B. od pon.-pt. w godz 9.00 - 14.00 .
Maknesu? 7czekolad?? z ką ty się urwałaś kobieto z kosmosu?
2010-01-18T19:59:57+01:00
Serdecznie prosimy o wsparcie "wielkiej orkiestry świątecznej pomocy" . oddając przynajmiej 1 zł pomagasz dziecią z chorobami onkologicznymi. pomóżinnym w potrzebie !!!
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:02:36+01:00
Dnia 19.01.2010 r w Powiatowym Szpitalu Kolejowym we Wrocławiu odbędzie się dzień krwodactwa. Chętni dostaną drobne upominiki i koalendarze na obecny rok. Nie zapominajcie również o tym, że pomagacie innym. Dzięki waszej krwi chorzy ludzie dostają wiekszą szansę na życie i dalsze funkconowanie. Serdecznie zapraszam dawców krwi.
Jolanta Gardocka- Ordynator Szpitala Kolejowego we Wrocławiu. ;)
Myślę, że jest ok ;D
Czkeam na punkty ;)
Pozdrawiam ;*
5 4 5