Przetłumacz na język polski !

1.One day in the 1920s , the great American composer George Gershwin was travelling to a concert in Boston. While he was sitting alone on the train , he suddenly got the idea for his most famous work, Rhapsody in Blue. When you listen to the music today, you can clearly hear the train wheels and the whistle !

2.Night was falling and the Moon was shining. Beethoven was walking around Vienna- he was looking for inspiration. As he was passing a small house , he heard one of his compositions. Somebody was playing it on the piano but kept on making mistakes. Beethoven was intrigued
and decide to find out who it was. He entered the house and realised that the girl at the piano was blind. He sat and played music to her for over and hour. Suddenly the Moon appeared at the window. Beethoven was excited by the special atmosphere in the room and began to compose his famous Moonlight Sonata.

3.In the summer of 1837 ,the Polish composer Chopin was living in Paris. Late one evening he was sitting at the piano, a small kitten suddenly ran across the piano keys. Chopin liked the strange melody and he tried to write it down. In 1838 he published a new composition. The title ? - The Cat Waltz !

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T20:01:21+01:00
`1 Pewnego dnia w 1920 r. wielki amerykański kompozytor George Gershwin jechał na koncert w Bostonie. Podczas gdy on siedział sam w pociągu, nagle wpadł na pomysł jego najsłynniejsze dzieło, Rhapsody in Blue. Podczas słuchania muzyki dziś można wyraźnie usłyszeć kół pociągu i gwizdek!

2.w nocy padało i Księżyc świeci. Beethoven chodził Wiedeń-szukał inspiracji. Gdy mijał małe domu, usłyszał jeden z jego utworów. Ktoś gra na fortepianie to jednak znajdować się na popełnianie błędów. Beethoven był zaintrygowany
i podjąć decyzję, aby dowiedzieć się, kto to był. Wszedł do domu i sobie sprawę, że dziewczyna przy fortepianie był ślepy. Siedział i grał muzykę i jej ponad godzinę. Nagle Księżyc pojawił się w oknie. Beethoven był podekscytowany szczególną atmosferę w pomieszczeniu i zaczął komponować swoje słynne Moonlight Sonata.
3. latem 1837 roku, polski kompozytor Chopin przebywał w Paryżu. Późnym wieczorem siedział przy fortepianie, mały kotek nagle przebiegła klawiszy. Chopin lubił dziwnych melodii i starał się zapisują. W 1838 roku opublikował nowy skład. Tytuł? - Cat Waltz!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:13:38+01:00
1. Pewnego dnia w 1920 roku, wspaniały amerykański kompozytor George Gershwin jechał na koncert w Bostonie. Kiedy siedział samotnie w pociągu, nagle wpadł na pomysł na jego najsłynniejsza pracę, Rhapsody in Blue. Kiedy dzisiaj słuchasz tej melodii, wyraźnie słyszysz pociągowe koło i gwizdy!

2. Zachodziła noc i świecił księżyć. Beethoven spacerował wokół Wiednia - szukał inspiracji. Kiedy przejeżdzał koło małego domku, słyszał jedną z jego kompozycji. Ktoś grał na pianinie,lecz popełniał błędy. Beethoven był zaintrygowany i postanowił dowiedzieć się kto to był. Wszedł do domu i uświadomił sobie, że dziewczynka przy pianinie jest niewidoma. Usiadł i zaczął grać dla niej ponad godzinę. Nagle księżyc pojawił się za oknem. Beethoven był podekscytowany tą wyjątkową atmosferą w pokoju i zaczął tworzyć jego słynną "księżycową sonatę"

3. W wakacje 1837 roku, polski kompozytor Chopin mieszkał w Paryżu. Późnym wieczorem siedział przy pianinie, malutki kociak nagle przebiegł po klawiszach pianina. Chopinowi spodobała się ta dziwna melodia i próbował to napisać. W 1838 roku opublikował nową kompozycje. Tytuł? - Koci Waltz !
3 5 3