Odpowiedzi

2010-01-18T19:59:03+01:00
-brak pieniędzy
-brak zgody rodziców
-choroba
-brak miejsc, w których mogłaby się zatrzymać w Chinach
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:59:35+01:00
-Aby wjechać na terytorium Azji, trzeba mieć wizę
-Trzeba być osobą pełnoletnią, lub mieć zgodę prawnych opiekunów
-W Chinach często panują różne choroby <epidemie>
-Trzeba przejść przez szczepienia
-Podróż ta jest dość droga
-Podróż jest strasznie długa
2010-01-18T20:00:39+01:00
-nie zgoda rodziców
-brak pieniędzy
-brak osoby towarzyszącej
-nieznajomość języka
-brak kultury ;p
-brak szacunku do osób innego pochodzenia ;p
1 1 1