Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:01:35+01:00
Prezentacja – rodzaj grafiki komputerowej, polegający na tworzeniu zestawów kolejno wyświetlanych slajdów.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T20:01:51+01:00
Definicja prezentacji:

Przedstawienie informacji, głównie w formie graficznej. Składa się z szeregu slajdów, które można wyświetlać na rzutniku lub na ekranie monitora czy też wydrukować. Typowe składniki prezentacji to tekst ujęty w punkty, wykresy, grafika (obrazy) i animacje; rzadziej efekty dźwiękowe czy muzyka. Por. program do tworzenia prezentacji .

PROSZĘ .
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T21:26:04+01:00
Przedstawienie informacji, głównie w formie graficznej. Składa się z szeregu slajdów, które można wyświetlać na rzutniku lub na ekranie monitora czy też wydrukować. Typowe składniki prezentacji to tekst ujęty w punkty, wykresy, grafika (obrazy) i animacje; rzadziej efekty dźwiękowe czy muzyka. Por. program do tworzenia prezentacji