Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T16:26:21+02:00
Koczowciczy:
ludzie musieli przemieszcać się wraz ze zwierzyną
osadły: ludzie nauczyli się zdobywać jedzenie na miejscu, i nauczyli się przbywać w danych warunkach.
2009-09-29T17:33:54+02:00
Koczowniczy tryb zycia:
- ludzie musieli polowac
- ciagle przemieszczali sie w poszukiwaniu jedzenia
Osiadly tryb zycia:
- powstawanie pierwszych osad
- uprawianie ziemii
-gromadzenie zapasow
- wykonywanie narzedzi i naczyn potrzebnych w zyciu codziennym
- narodzenie sie handlu
- zaczeto szyc ubrania
- udomowiono zwierzeta