Odpowiedzi

2010-01-18T20:05:16+01:00
2) ja umiem
ty umiesz
on/ona/ono umie

my umiemy
wy umiecie
oni/one umieją
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:08:40+01:00
1. sypie - 2.os.l.poj.cz.teraźniejszy
zasnęły-2.os.l.mn.cz.przeszły
będę mówiła-1.os.l.poj.cz.przyszły

sypie-sypać
zasnęły-zasnąć
będę mówiła-mówić

2.Ja umię
Ty umiesz
On,ona,ono umie
My umiemy
Wy umiecie
Oni, one umieją

Proszę ;)
2010-01-18T20:08:53+01:00
2
1ja-umiem
2ty-umiesz
3on,ona,ono-umie

1my-umiemy
2wy-umiecie
3oni,one-umieją