Odpowiedzi

2010-01-18T20:20:22+01:00
Moja zaczarowana góra to miejsce do którego przenoszę się w snach i marzeniach
zapominam w nim o wszystkich problemach otaczających mnie na co dzień
i beztrosko cieszę się chwilą. Moja zaczarowana Góra jest niezwykła i piękna
tam panuje zawsze ładna pogoda i nigdy nie widuję tam zła.
Uwielbiam Moją Zaczarowaną Górę.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T21:06:56+01:00
Napisz o tym, że jest to miejsce do którego uciekasz zawsze kiedy tylko możesz i gdy tylko masz na to ochotę. Nie ma tam złości, nerwów, problemów i złych dni. Jest tylko szczęście, radość, zabawa i pełny luz i relaks :) Odprężasz się i zapominasz o wszystkim realnym.
2 5 2