Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:11:11+01:00
X cena czekoladu
y cena batona
4x+4y=1200
2x+6y=920/×-2
4x+4y=1200
-4x-12y=-1840
-8y=-640
y=80gr.
4x+320=1200
4x=880
x=220gr
Odp. Droższa jest czekolada 0 1,40zł
1 5 1
2010-01-18T20:12:26+01:00
Czekolada jest drozsza o 1,40gr

czekolada: 3,52gr
baton: 2,12gr
1 1 1
2010-01-18T20:35:34+01:00
Czekolada jest drozsza o 1,40gr
Masz rozpiskę :)
czekolada: 3,52gr
baton: 2,12gr
1 1 1