Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:18:34+01:00
Uwaga tu radio wesoły kostek


------ uwaga konkurs sms
dokoncz dobry wesoły kostek zagramy w zgadnij kotku co mam w srodku
---- rodzynki
----rodzynki to u kozynki
-------- ........
dokoncz dalej ty smes na nr 45686787 z odpowiedzia
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T20:19:27+01:00
WITAM!!!
Tu Radio MKS:)
Dziś mamy konkurs pt. Zgadnij KTo To???
a OTO zagadka:
Nie je, nie pije, a chodzi i pije???

OSOBA, KTÓRA PIERWSZA ROZWIĄŻĘ ZAGADKE OTRZYMA BILET NA KONCERT LADY GAGY

DZWOŃCIE POD NUMER 76541
5 1 5