Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:16:38+01:00
133.653061=133.7
202
61.2631578=61.3
54.377551=54.4
96.5945945=96.6
236
97
Nie robię Ci pisemnie, użyj kalkulatora ;)
1 3 1
2010-01-18T20:18:08+01:00
133
6549:49
49
164
147
179
149
30

202
8484:42

61
2328:38
228
48
38
10

54
5329:98
490
429
392
37

96,5
3574:37

236
4484:19
38
68
57
114
114
===

97
1746:18
162
126
126
===
2010-01-18T20:32:50+01:00