Oblicz:
A) różnicę liczb, w której odjemna jest iloczynem liczb 37 i 8 a odjemnik jest iloczynem liczb 12 i 9;
B) sume liczb, w której pierwszy składnik jest iloczynem liczb 25 i 6, a drugi składnik jest iloczynem liczb 14 i 8.

3

Odpowiedzi

2010-01-18T20:19:08+01:00
A) 37 x 8 - 12 x 9 = 216 - 108 = 108
b) 25 x 6 + 14 x 8 = 150 + 112 = 262
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:23:49+01:00
A) 37*8=296
12*9=108
296-108=188

b) 25*6=150
14*8=112
150+112=-262
1 5 1
2010-01-18T20:25:00+01:00
A)296-108=188 odjemną obliczymy przez działanie 37*8=296 a odjemnik przez działanie 12*9=108
b)150+112=262 pierwszy składnik obliczymy przez działanie 25*6=150 a drugi składnik przez działanie 14*8=112
1 5 1