Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:20:19+01:00
1k 125g=1,125kg
283g=0,283kg
1kg 50dag= 1,5kg
6kg= 6kg
2t 15kg= 2,015t
1835kg=1,835 t
2 5 2
2010-01-18T20:21:27+01:00
1 kg 125g=1,125kg
283 g=0,283kg
1kg 50 dag=1,5kg
6kg=6kg
2t 15 kg=2,015t
1835 kg=1,835t
6 3 6
2010-01-18T20:23:10+01:00
1kg125g=1,125kg
283g=0,283kg
1kg50dag=1,5kg
6kg=6kg
2t15kg=2,015kg
1835kg=1,835t

miłego dnia mam nadzieje że dobrze hehe ;))
3 2 3